Search found 163 matches

by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 6:47 pm
Forum: Valve Games
Topic: Hello from an old dog-
Replies: 25
Views: 4724

Re: Hello from an old dog-

i remember the name ku! but then again i'm older and more forgetful.

however...I have more post than ku!! haha get it lol...nevermind....
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 6:15 pm
Forum: joe.to comments
Topic: The origin of your screenames
Replies: 90
Views: 6473

Re: The origin of your screenames

i could have sworn i had more than just 181 posts....hmmmm 8yrs on the board too. spam!
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 6:14 pm
Forum: joe.to comments
Topic: The origin of your screenames
Replies: 90
Views: 6473

Re: The origin of your screenames

I'll play along since there are plenty of new members that don't know who I am, My real name is "Eugene" yes it's my real name...imagine....

Anyways, Red Horse is a beer from the Phillippines and I wanted to associate my SN to my origins and low and behold Red Horse became the name.
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 5:50 pm
Forum: Sports & Recreation
Topic: P90x
Replies: 13
Views: 1871

Re: P90x

i wanted to try P90x myself, but knowing myself. I'll just sit on the couch with a bag of chips watching the damn dvd lol. But I hear that there's another program called Insanity and claims to be more of a workout that P90x produces.
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 5:42 pm
Forum: Music
Topic: need torrent site for radiohead collectors editions in FLAC
Replies: 7
Views: 1980

Re: need torrent site for radiohead collectors editions in FLAC

I've been on this site for several yrs now, just make sure you have a Rapid Share account for faster downloads and or any other sites as such.
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 5:41 pm
Forum: Music
Topic: need torrent site for radiohead collectors editions in FLAC
Replies: 7
Views: 1980

Re: need torrent site for radiohead collectors editions in FLAC

I go to this site for my downloads, you have to be registered to see view the download links.

tehparadox.com

http://tehparadox.com/forum/f117/radioh ... aphy-[flac]-[mp3-320kbps]-366087/

http://tehparadox.com/forum/f117/radioh ... c]-246497/
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 5:14 pm
Forum: Music
Topic: Mayer Hawethorn - Soul Music to get yer freak on!
Replies: 0
Views: 506

Mayer Hawethorn - Soul Music to get yer freak on!

For those interested in an artist/singer of old sould music, then Mayer Hawethorn is it. Just wanted to share and spread the gospel!!

http://www.stonesthrow.com/mayerhawthorne
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 4:27 pm
Forum: Other Games and Platforms
Topic: company of heroes online free to play open beta
Replies: 82
Views: 1816

Re: company of heroes online free to play open beta

sorry didn't mean to jack the thread and turn it into a memorial thread. thought i would share with the community, maybe a new thread i should have made. anyways, back on topic...carry on!!
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 2:24 pm
Forum: Other Games and Platforms
Topic: company of heroes online free to play open beta
Replies: 82
Views: 1816

Re: company of heroes online free to play open beta

Read yesterday from yahoo news that one of the game developers for this game passed away in a car accident, tragic.....

http://videogames.yahoo.com/events/plug ... er/1410899
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 2:20 pm
Forum: Other Games and Platforms
Topic: interesting quick browser game
Replies: 10
Views: 451

Re: interesting quick browser game

LOL my group was classified average, I'll try it again later.
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 1:16 am
Forum: Other Games and Platforms
Topic: League of Legends anyone play?
Replies: 70
Views: 3000

Re: League of Legends anyone play?

ok downloaded and will try when i can...

sn: aeRedHorse
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 1:08 am
Forum: Other Games and Platforms
Topic: interesting quick browser game
Replies: 10
Views: 451

Re: interesting quick browser game

i so feel so stupid.........
by ae|Red Horse
Fri Sep 17, 2010 12:35 am
Forum: Other Games and Platforms
Topic: Starwars Battlefront for 75% off
Replies: 5
Views: 431

Re: Starwars Battlefront for 75% off

for 5 bucks, can't beat it......gonna buy it myself just cuz i can lol.
by ae|Red Horse
Wed Sep 15, 2010 2:19 pm
Forum: Other Games and Platforms
Topic: is FFXIV for you?
Replies: 24
Views: 1293

Re: is FFXIV for you?

damn in-laws moved in for a few months taking up my space......glad their all out now!!!