Search found 163 matches

by ae|Red Horse
Wed Nov 04, 2009 1:38 pm
Forum: Valve Games
Topic: calling out old regs from beta to 1.0, 1.3, 1.5 and 1.6 CS!
Replies: 106
Views: 41946

Re: calling out old regs from beta to 1.0, 1.3, 1.5 and 1.6 CS!

oh shiet....haha this is still up!! and I loved cs_mansion....what is NS2? lmao....seriously though, eh i'll google it.
by ae|Red Horse
Thu Mar 12, 2009 3:29 pm
Forum: Other Games and Platforms
Topic: ikariam.org
Replies: 7
Views: 476

Re: ikariam.org

oh sweet! what's your screen name/username in the game? i'll message you on their, send me your location and i'll hook you up with some resources.
by ae|Red Horse
Sun Mar 01, 2009 8:16 am
Forum: Other Games and Platforms
Topic: ikariam.org
Replies: 7
Views: 476

Re: ikariam.org

Thread updated.
by ae|Red Horse
Fri Feb 27, 2009 6:38 pm
Forum: Other Games and Platforms
Topic: ikariam.org
Replies: 7
Views: 476

ikariam.org

Anyone playing this game on the epsilon server? I'm looking for players to join my alliance. First off, there are several severs to join. U.S. site is ikariam.com Site I'm on: ikariam.org In Game Rules: http://board.ikariam.org/index.php?page=Thread&threadID=1 Beginners Guide: http://board.ikariam.o...
by ae|Red Horse
Sat Jul 05, 2008 3:08 am
Forum: technology
Topic: Find your windows XP CD key
Replies: 30
Views: 5580

Re: Find your windows XP CD key

I thought I would share, it's free and shows all you'll need to know about your setup.

http://www.belarc.com/free_download.html
by ae|Red Horse
Fri Jun 13, 2008 5:02 pm
Forum: Other Games and Platforms
Topic: acies exemplar: extended
Replies: 4
Views: 455

Re: acies exemplar: extended

bueler....bueler........fucking beuler!!
by ae|Red Horse
Thu May 29, 2008 7:19 pm
Forum: Other Games and Platforms
Topic: acies exemplar: extended
Replies: 4
Views: 455

Re: acies exemplar: extended

lol whatup joe! yeah so no takers darn it.....
by ae|Red Horse
Fri May 16, 2008 6:46 pm
Forum: Other Games and Platforms
Topic: acies exemplar: extended
Replies: 4
Views: 455

acies exemplar: extended

Whatup foo!! this be red horse aka gene, just wanted to extend the ae clan out to other platforms and games. I'm looking for old regs that wants to start up an ae clan to whichever game that is being played and start recruiting. You...that's right you will be the clan leader for that specific game. ...
by ae|Red Horse
Sat Mar 22, 2008 3:49 pm
Forum: Valve Games
Topic: cs_place4
Replies: 34
Views: 4429

Re: cs_place4

that was the most beautiful thing i've ever seen in a long time!! i just creamed in my pants......rawr!!
by ae|Red Horse
Wed Feb 27, 2008 6:36 pm
Forum: Valve Games
Topic: ok i'm a noob again
Replies: 6
Views: 963

Re: ok i'm a noob again

haha that's funny.
by ae|Red Horse
Wed Feb 27, 2008 12:55 pm
Forum: Valve Games
Topic: ok i'm a noob again
Replies: 6
Views: 963

Re: ok i'm a noob again

ok I caved in and purchased CS:S and played a few maps on some random servers that played dust2 24/7, just to test out my graphic card and adjust settings for it. The best I was able to get was 40fps standing still and went down below 12fps lmao!! So, I guess I shall be searching for a new card. Any...
by ae|Red Horse
Thu Feb 21, 2008 4:45 pm
Forum: Valve Games
Topic: calling out old regs from beta to 1.0, 1.3, 1.5 and 1.6 CS!
Replies: 106
Views: 41946

Re: calling out old regs from beta to 1.0, 1.3, 1.5 and 1.6 CS!

LOL forgot about this damn post!! hah, there were too much noobs to remember back in the days.
by ae|Red Horse
Thu Feb 21, 2008 4:42 pm
Forum: Valve Games
Topic: ok i'm a noob again
Replies: 6
Views: 963

Re: ok i'm a noob again

aawwww.....ok i'm just being a cheap skate lol....